Description

All about David and Victoria Beckham

Contact

beckhamspassion@gmail.com
Con la tecnología de Blogger.

What is Victoria Beckham wearing during the New York Fashion Week? / ¿Qué lleva Victoria Beckham durante la New York Fashion week?


These sandals attracted my attention. Victoria Beckham has worn them during the New York Fashion Week. They are the Hiker Flat Sandals from Celine Fall 2016 collection. I don't know if I had bought them but now I see Victoria Beckham and they don't displease me, what do you think?

Sin duda alguna una de las prendas que más me han llamado la atención de entre todo lo que ha usado durante la New York Fashion Week han siso sin duda alguna las sandalias planas que Victoria ha llevado en varias ocasiones. Las sandalias son de Celine de la coleccion Fall 2016. Yo no sé si me las hubiese comprado pero ahora se las veo a Victoria y no me disgustan, ¿qué pensáis vosotr@s?

0 comentarios:

Publicar un comentario